helloj!


Today, I have not done so much, although I know that I have to study.I cant get something into myhead perhaps because I can the most? or that I have had this in 1an? or because I find it difficult to concentrate. Got a new medicine to have any bacteria in the stomach, it is really strong and has huge number of side effects. Seems excessive to take 4 tablets every 12 hours, to talk about it, I have to take it for 30 minutes.


Speaking of nothing, I have bought water chestnut!
So far, I think it works quite okay, it looks natural.
However, be careful with it because it can be uneven giant quickly. Beware if you have blackheads or finar.
Think it's best and use it in the summer are actually with, since it is not the case Brown now in the winter. But if you are tired of to apply makeup you test this everyday. Bask in the Sun at some point in the month, and use this case:)!


90 kr på kicks !


Hejsan sötisar! :)

Idag har jag inte gjort så mycket, även om jag vet att jag måste plugga. Får inte in någonting i mitt huvud kanske för jag kan de mesta? eller för att jag har haft detta i 1an? eller för att jag har svårt att koncentrera mig. Fått en ny medicin med har fått någon bakterie i magen, den är jätte stark och har jätte många biverkningar. Känns överdrivet att ta 4 tabletter varje 12 timmar, på tal om det måste jag ta den om 30 min får inte glömma. Hoppas på att magen blir bättre nu och jag slutar vara så trött och inte orkar med någonting.

På tal om ingenting, har jag köpt kastanj vatten! än så länge tycker jag det funkar helt okej, man ser naturlig ut.
Dock får man vara försiktig med det eftersom man kan bli ojämn jätte snabbt. Se upp om ni har pormaskar eller finar.
Tror det är bäst och använda den på sommaren faktist med, eftersom man är ju inte så brun nu på vintern. Men om ni är trötta på att sminka er varjedag så testa detta. Sola någon gång i månaden och använd den så fall:)!
-
svarar på era kommentarer imorgon bitti nu ska jag åter gå till att försöka plugga!


Kommentarer
Postat av: Vindar

Ball blogg, kolla in min med =)

2009-11-27 @ 00:16:03
URL: http://blackanboys.blogg.se/
Postat av: My

Okejs det låter sjukt kul :D



va händer nu i helgen då ?: D

2009-11-27 @ 07:29:56
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: jenny

sv, jo de är bra, självdå?:)

2009-11-27 @ 16:06:29
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Mellie - Bloggdesigner

Är du sugen på en ny bloggdesign?



Nu är det så här att jag håller på att lära mig lite om bloggdesign och därför undar jag om du skulle vilja en en ny design gjord av mig?



Såklart är det helt gratis :)



Maila mig om du är intresserad: [email protected]

2009-11-27 @ 18:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0