Fredag och Lördag?

Godmorgon alla sötisar, eller kan man säga godmorgon kl 16,36? ;OO blir typ eftermiddag? jaja! morgon för mig:)
Sovit äckligt skönt idag eller inatt:). Vakna upp att jag fick massa sms hela tiden! det första jag tänkte var " GUD VAD ALLA SKA SMSA SÅ TIDIGT! " men nej det var ju inte tidigt!
-
Tänkte berätta om min underbara helg! väldigt händelserik helg;))..
Fredag - Gjorde jag inte ett piss! eftersom jag skulle jobba på lördagen. Så jag lägger mig runt 00-tiden efter 2 timmars prat med Moster. När jag somna trodde jag att det skulle gå bra och så skulle jag vakna och gå upp till jobbet som planerat! MEN IKKE DÅ! klockan 03 ringer Linnea mig i panik! konstigt att jag svarade och hörde? brukar inte höra de annars men precis innan hade jag fått hostattack så jag höll på att somna om igen, men allafall när jag kollar på mobilen ser jag att det är hon och jag tänker behöver hon prata? Måste svara o ställa upp. Som sakt när jag svarar hör jag att hon har panik? och håller på att gråta. " Diala kan Nathalie sova hos dig? " Fatta inte först vad som hände, nyvaken? och klockan var runt 03? vad förväntar man sig av mig? Det första jag kunde få ut var, " Jag ska jobba tidigt imorgon? runt 12?" Men det gjorde tydligen inget för hon behövde bara någonstanns att sova. Hatar att väcka människor som sover pga att JAG måste gå någonstanns, vet själv hur mycket jag älskar att sova! Linnea sa att Nathalie skulle ringa mig så jag kunde förklara vägen. DÄR KOM DET! jag och förklara saker? funkar inte ihop alltså! Men Nathalie ringde och jag gjorde så gott jag kunde, hon upprepade ett antal gånger hur dålig jag var på att förklara hahahxd! Men hon hittade och innan jag visste ordet av det tog jag på mig och gick ner för att öppna dörren, blev inte så mycket prat för både somnade direkt!
Lördag - Vaknade upp av att mitt mobil larm ringde! Trodde att jag hade drömt fredagen men det gjorde jag inte. Tyckte det var hemskt det Nathalie fick gå igenom! Så jag håller de hemligt för mångas bästa!
-
Gjorde v mig och stack till jobbet, jobbade längre än vanligt eftersom det var så mycket folk där! det slutade inte heller! det kom folk efter folk efter folk! gud varje gång jag gick ut för att hämta mer disk blev kön bara längre! Det blev för mycket så Denniz fick hjälpa mig och tillsammans gick det snabbt! Dock hände 2 olyckor!
  1. Tappade minst 15 tallrikar, en hel hög pga att jag ställde dem fel så tog ja bort så vika det till!
    och att det satt minst 50 pers där inne gjorde det hela inte bättre alla blev knäppt tysta! ungarna som sprang runder stog stilla och helt tysta! Kändes som någon hade fryst tiden. Kunde jag dö?
  2. Tog sönder en sak man inte kan ta sönder? hela bara rasade, jag och Linda blev totalt stela! var inte mitt fel direkt, men jag skulle ta flaskorna som stog på den. GUD allafall! ..
Slutade runt 18 tiden när vi stängde, alla var så himmla trött och orkade inte säga något till varandra mer än " bra jobbar idag syns imorgon" hahah men jag fick ledigt idag pga av väder!
-
Efter tog jag bussen hem och gjorde v mig snabbt och käkade ännu snabbare så fick pappa köra mig till Carolin Baby! där hon fort gjorde v sig eller bara håret! tog 5 min? gick värsta Power Walken till Maxi för o köpa blandevan! sen ännu mer power walk för att möta upp Michelle och Andreas!
OCH äntligen var vi på Fiesten! SOm sakt, Jag carolin och michelle gör festen ! allt blir så mycket roligare när vi är där;)..
-
Nej nu hinner jag inte skriva mer! Får bli mer i ett annat inlägg :) CYA LONG!:)

Kommentarer
Postat av: Khoen

ni gör festen va? hahah. förklara om man får be^^

2009-10-11 @ 17:33:09
URL: http://khoen.blogg.se/
Postat av: M I M I

15 tallrikar.... HAHHAHAHA xD



sv: jo det är skitkul att blanda sve och eng :D

jag har vart på skumparty i helgen som var helt insane!! galet och skitkul :D

sen har jag umgått och myst med vänner. själv sötis? <3

2009-10-11 @ 20:41:43
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: magdalena

skitbra blogg! keep up the good work :D

2009-10-24 @ 15:16:33
URL: http://maagdaalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0