Mafia Wars


Onsdag 2/9
14.20 ;
Satt mig vid datorn nästan precis och tänkt vara duktig och uppdatera här lite så det blir mer inlägg och roligare att läsa. Men medans jag satt här kom jag på att jag har börjat spela ett nytt spel " Mafia Wars " som finns på Facebook då. Det hade ju självklart varit roligare om det inte hade varit så segt att göra " jobb " ni som spelar förstår säkert vad jag menar, men även om jag tycker det är så jobbigt att vänta så blir man fast av det. Är det så med alla spel? är det beroendeframkallande eller är det för man har brist på annat att göra? Eller bara helt enkelt gillar spelet? det är ju inte bara Mafia Wars som folk spelar det är ju även, CS, WOW, Tibia. Hade man haft annat att göra hade man nog insett att det är meningslösa spel och bara tidsfördrift antagligen. Ja jag har själv spelat Tibia det är som en helt annan värld där, man träffar andra människor och tidsfördrift som utvecklades till att man blev beroende av det. Känns som jag svara på min egen fråga där, knas? javisst!
Sen skickade min syster en länk om hon tjejen Therese johansson rojo som blev misshandlats till döds!
helt sjukt att någon kan göra så där, hur kan man vara så känslokall och ha mage och döda någon! helt sjuk. Tycker verkligen synd om tjejen och alla hennes nära o kära. Beklagar stort även om jag inte kände henne.
Men nu kommer jag inte på något mer att skriva. Så får återkomma när jag kommer på något:)
// Take care DaS

Kommentarer
Postat av: amli.

åh, jag har också blivit beroende av det spelet.. haha

2009-09-02 @ 16:33:40
Postat av: Diala

SV: eller hur! helt sjuk xD det är inte så kul egentligen för den delen heller XD

2009-09-02 @ 16:50:22
URL: http://dialaams.blogg.se/
Postat av: Simone

SV: Exakt! Bra tänkt där, man ska uppskatta livet! :)

2009-09-02 @ 17:43:59
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: vesna

jättesöt bild =)

2009-09-02 @ 20:48:58
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: micke

fin diala :)



btw, det med therese är sjukt, att en tjej kan peppa sitt ragg är döda en person.. för att han råkat strula med henne..

2009-09-03 @ 15:38:57
Postat av: diala amelia saleh

Sv till micke; Eller hur ;S helt sjukt alltså. Bevis på omoget beteende, trodde dem att de skulle komma undan med det? ;S knasiga människor

2009-09-03 @ 15:55:48
URL: http://dialaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0