Skola - måndag

Måndag 7/9 09 , 07.48
Morgon !
Nu har jag gjort i ordning mig, sitter och käkar och ska springa ner till bussen om 5 min ungefär tur att man bor 1 min från busshållplatsen ungefär:D
Mamma ringde mig och väckte mig kl 07.30 och sa att hon skulle opereras om 1 timme, kommer inte kunna fungera ordentligt idag kommer bara sitta och tänka på när moster ska ringa mig och säga att allt gick bra, vill inte tänka på vad som kan hända, fast jag kanske borde riskerna finns, måste inse och vara berädd på att någon kan gå fel. Men de tänker ja inte göra nu ska tänka positivt att allt kommer gå bra att hon blir bra hon får mina positiva tankar så blir allt bra. Det måste det.
Men nu måste ja kila ner till bussen // Take care DaS


Kommentarer
Postat av: Abb

Jag fattar nt :O operera vad :O

2009-09-08 @ 19:03:26
URL: http://abiier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0