Game over

Söndag 6/9-09, 18.14

Råkade somna vid Tvn innan så sov i ungefär 3 timmar? hur lyckas man :S måste vara riktigt trött.
Men finns ju inte så mycket annat att göra på en söndag, eller okej det finns ju men jag orkar inte göra något annat än att feta mig vid tv och datorn samt sooova. Fråga inte hur jag ska kunna sova inatt. Men tror jag ska upp och träna nu eller softa en stund till framför datan faktist:).
Blir inte att besöka mamma idag, hon var tydligen alldeles för trött och ville vila inför imorgon förstår henne ändå lite, men samtidigt inte. Mycket tankar som snurrar i min lilla skalle börjar bli för mycket, måste ha plats för andra tänke saker med ju ?? Nåååjaaaa..
Sen har jag lovat att bli mer social och umgås med folk igen! sluta vara hemma så mycket på helger. Men kan inte hjälpa det, jätte skönt och bara ta de lungt på en Fredag sen upp och jobba Lördagen men antar att folk börjar sakna mitt gamla jag eller något, men det kommer snart igen tro mig:D.
Sen är det något fel på de flesta killarna nu för tiden
någon mer än jag som märkt att de flesta inte vill ha flickvän?
bara ngn och mysa med? eller annat? sick shit dude!!
Kanske för vi tjejer låter dem köra med oss. Menar inte alla nu då.
Vi kanske vill vara så mkt med killen och går med på vad som helst? eftersom då kommer man få träffa killen igen. vet inte riktigt något krångligt har det blivit
Eller är detta bara det nya 2009 talet?
Funkar inte hos mig.

Kommentarer
Postat av: cuong le

sv: gick det nu när du gjorde som jag sa?



ja, jag kommer imorgon!

2009-09-06 @ 20:05:50
URL: http://cuoong.blogg.se/
Postat av: niklas

Haha. Ja. kanske ska försöka få minigolf till att bli en riktigt sport :P



Ja idag är det sista lugna dagen för mig :)

hela nästa vecka blir en hård träningsvecka så jag når mitt mål på 67 kg till nästa söndag..

Önska mig lycka till ;)

2009-09-06 @ 20:25:16
URL: http://niklasvikt.blogg.se/
Postat av: Emma

SV; Haha, jag skrev nog lite fel^^ Det är klart att det inte kan vara svenska killar som kan våldta tjejjer på en utlandsemester^^

2009-09-06 @ 20:29:17
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0