SÖndag.

Söndag 6/9-09 11.02;


Vaknade för en stund sen, sov dunder skönt inatt.
Gårdagens kväll bestog av fiesta på Dalhem som sakt, riktigt trevliga människor var där:) Var kul och träffa nya ansikten o.s.v. Jag och clara drog hem vid 00 ungefär hon var trött och så var jag. Men Linnet & Nathalie var kvar där längre så ska nog smsa linnet snart och fråga om hon kom hem ordentligt:).
På vägen hem träffade jag Nillepille och hans kompis så stog ute i blåsten och snackade med dem någon halvtimme samtidigt som jag fröööös sönder men inga problem värt det:) länge sen man träffade honom. Sen stog jag och gjorde mat och käkade sen somnade jag glad framför tvn:D.
Idag ska jag träna på Danskan lite och lyssna på skivan men innan dess ska jag träna i vårt " mini gym " , städa, tvätta och baka muffins :) så kanske delar med mig av mitt recept haha. Senare ikväll åker jag till mamma och umgås lite med henne kanske för hon åker in på operation imorgon och man vet aldrig vad som händer;S. Men hoppas det går bra. Även Skola imorgon fett tråkigt kan jag säga:S inget man längtar efter.
Men nu ska jag röra mig från datorn:) // Take care DaS


Dagens låt
P-Square - No one like you 
http://www.youtube.com/watch?v=1_t8tBrZuqo



Gårdagens outfit, förutom mitt hår det var utsläppt men satte upp 
det eftersom det blåste som attans!

Kommentarer
Postat av: cuong le

de har ändrat så mycket, blivit sämre tycker jag.

men om du kopierar koden till ett klipp från youtube t.ex...



gör så här: Skapa (Inlägg), sedan typ längst ner på höger sida finns det en knapp där det står "Ändra redigerare", tryck på den. klistra in koden, sedan tryck på "Ändra redigerare" igen. och så är det fixat - glöm inte att spara!

2009-09-06 @ 11:53:50
URL: http://cuoong.blogg.se/
Postat av: vesna

bilderna e tagna i kina, så rubriken är "kinser alltså"..



sen känsliga läsare varnas..



2009-09-06 @ 12:41:45
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna

jaa, jätte jobbigt äre me musiik på sidor..

2009-09-06 @ 13:00:33
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0