Mobil inlägg 2/ jag dör nog snart

Hejsan sötisar! Jag tror jag avlider snart, har matte nu. Fattar inget och att jag har nationella prov om en månad i det hjälper inte direkt liksom. Samtidigt att jag är irriterad på vissa, no names. Hela denna dagen har varit knas tröttnat så himla mycket på några. November månad är ingen bra månad. Allt går emot en. Jaja nog om det hjälper inte att sitta och störa sig ändå. Vi fick svininfluensa sprutan idag, jag tog inte den. Efter att man hört hur det kan påverka osv är det inte värt det, svininfluensan är överskattad. Men nu ska jag återgå till min sista lektion för dagen engelska. Som jag gillar men jätte tråkig lärare. Önskar man kunde få en rolig lärare som man lär sig något av. Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Idag har det bara varit en ganska seg dag:) Hm det var en svårt fråga tror det är ett år ungefär sj?

2009-11-03 @ 16:21:53
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0