Inte klookt!

Fredag 4/9-09
10.41;
Ingen skola för mig inte idag. Vaknade runt 04 i morse och hade jätte ont i örat, så nu har ja trumhinnsinflamation
så fick en annan medicin nu. Så tänkte jag dra till skolan men hade för ont för det, min kropp kanske säger ifrån att jag måste vara hemma och vila nu, vet inte riktigt. Så kröp ner i sängen igen och somnade om till nu för en stund sen:).
Idag är det fredag, jag vet inte riktigt vad jag är sugen på att göra inte festa allafall. Jag & Ameli pratade om att typ kolla film och softa, så om jag inte har lika ont så drar jag nog till henne ett tag. Jobbar imorgon med men börjar kl 13.00 så rätt skönt:).
Sen jag typ började jobba har jag inte varit ute så mycket för känns sjukt jobbigt och vara ute och festa, sen jobba och vara bakis dagen efter därför har ja skippat det, inte så pept på att komma hem när festen väl börjat komma igång hahahxd.
Nej men nu ska jag nog dra mig till sängen och kolla någon film får återkomma sen :)
// Take care DaS

Kommentarer
Postat av: simone

Sv: hahahaha.. du är så härlig. Huvudvärk vid hjärnan ja ;) Ska äta massor med apelsiner, tack för tipset! :D

2009-09-04 @ 11:24:23
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: HelloNicki









Hej, hoppas allt är bra med dig denna fredag! :)



Ville bara en sista gång tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas idag 23.59.



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki

2009-09-04 @ 12:01:51
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: micke

var jobbar du? :)

2009-09-04 @ 13:31:12
Postat av: Diala amelia Saleh

Sv till micke ; På Wayne´s coffee

2009-09-04 @ 18:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0