PARAPETEN - SERVERING !

Torsdag 3/9-09
15.25;
Idag när jag vaknade i morse låg jag och tveka om jag skulle till skolan eller stanna hemma, dock för jag är sjuk och för jag var extremt trött. Men tänkte att jag varit i skolan hela förra veckan även om jag var sjuk så varför skulle jag stanna hemma nu när jag mår bättre? Så segade mig upp och byte om och gjorde v mig.
När jag kom fram till skolan var det vara jag, Hamed & Thess där, trodde bara att det skulle vara vi på serveringen men tydligen började vi kl 09.00 istället för 8.30. Kändes lagom onödigt och gå upp så tidigt som jag gjorde 1 timmes sömn då! det är rätt mycket när man är seg på morgorna. Men alla andra kom runt nio tiden fast vi var bara 7 st resten var sjuka. Känns som jag borde stannat hemma förra veckan eller något egentligen.
Eftersom jag är sjukfick jag stå i kassan istället, kan säga att det var en av de segaste sakerna som finns händer inget alls där. Stog och gjorde café latte istället blev ett par stycken. Dem som fick tyckte om det alla fall, så det känns bra att man gör något gott!
Det fanns inte så mycket att göra idag så vi slutade lite tidigare kändes skönt för mina fötter gjorde jätte ont, får välja skönare skor imorgon utan klack! usch.
Tog bussen hem till mamma, sitter vid min systers dator just nu :). Ska fixa min syrras och hennes kompis hår sen för dem har fotografering idag. enskilt foto. Kommer bli kul och se hur det kommer se ut sen, är inte världens duktigaste på att fixa hår. Lägger knappt så mkt tid på mitt eget, haha sad but true!
Idag händer inte så jätte mycket, ska åka till pappa senare. Min syster ska hjälpa mig och filma in när jag dansar "arabisk" dans kanske lägger in någon video ifall det ser bra ut:) känns spännande och dansa igen efter så här länge.
Nu ska jag kila iväg! hörs senare   //   Take care DaS



Serveings kläder + en svart slips :) men kan inte knuta så fick vänta på någon som kunde :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

snygging!<3 jag saknar dig ;o

2009-09-03 @ 16:20:16
URL: http://naaaathaaliie.blogg.se/
Postat av: amli.

aw så söt du är i dina serveringkläder hihi! <3

2009-09-03 @ 18:24:14
Postat av: Frida

sv: jag jobbar på panduro hobby :)

2009-09-03 @ 19:24:27
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0