Last day..

Uber gammal bild på mig och bästa vän!
Gick i typ 7 an? vi tränade på vår dans som vi skulle ha på skolavslutningen
hahaha. Den pajasen har även åkt till portugal i 1 hel vecka och lämnat
mig helt övergiven här i kalla sverige! Men 1 vecka så är hon hemma
:D

Hejsan alla sötizar:)
Kom hem för ungefär 20 min sen! Galet skönt att vara hemma:)
Kom hem rätt sent igår från bion så orka inte sätta mig vid datorn direkt:) blev donken med därför:) Är man hungrig så är man! Filmen var super bra! satt och as garva typ hela tiden? VÄRD ATT SE! lätt:D
-
Idag körde pappa mig till skolan, skönt hade kommit försent annars:) Jag och förseningar liksom..
Fick reda på att jag fick MVG på provet! FYFAN VAD JAG ÄR GLAD! och inte nog med det, fick jag MVG i hela servering B! börjar gilla det här med servering stort! fick även 490kr i drix, Vi tjäna in 6000 tusen kr! :) lite mer var det men kommer inte ihåg exakt:) hade jag bara varit bort 1 gång mindre hade ja fått 516 kr ! lite surt men glad är jag ändå:)..
-
Ikväll verkar det som att dem flesta ska dra ut, men ikke jag! jag stannar hemma istället om inget JÄTTE kul kommer upp. Ska jobba imorgon:) hoppas på bättre väder!:)
-
Nej nu ska jag lägga mig i sängen och feta mig! börjar tidigt:)
Svarar på kommentarer senare! är helt slut just nu orkar inte hålla ögonen öppna!:((

Kommentarer
Postat av: kajsa

japp, allt e bra med mej, sj ? :D

2009-10-09 @ 17:44:20
URL: http://kajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0