You're out and he's in !

Hejsan sötisar;D
-
Nu är jag hemma igen!:) älskar bara inte planera dagen och ta den som den kommer blir alltid så sjukt lyckad!:)
allfall, möte upp Erica älskling vid 17 utanför LEVEL. Satt och fika lite och pratade, datorn vi skulle skriva listan på totalt hängde sig liksom så det sket sig totalt! Men inga problem vi satt och prata kändes skönt, saknat min bästa vän! Tänk själva från att ha umgåts varje dag till att ses någon gång i veckan ? jobbigt! Men efter level stack vi hem till henne och kolla på THE HILLS sen stack vi till OJ och handla mat, satan vad det regna istället! trodde jag skulle få hälsa på himmeln eller något.. hahaha.   Sen smsa  Simon och fråga om vi skulle på bio, why not liksom? Så träffade honom vid 21 och kollade på bio, blev " Flickan som lekte med elden "
Den var riktigt bra faktist:) Dock tråkigt slut! värd att se:)
-
tack för ikväll! :) kändes skönt och träffa någon kille ikväll och bara softa med:)
Så efter bion, tog jag bussen hem så möte pappsen mig halva vägen typ. Finns så mycket äckel nu förtiden!
-
nu ska jag dra och byta om och sova kanske kolla lite TV hörs imorgon / DaS

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: VAD KUUUL! ja, superbra =D sj? ^^



Förlåt för sånt sent svar! Men lite krångel med bloggen på senaste tiden.. hoppas allt superbra med dig iaf! KRAMAR PÅ DIG SÖTNOS! :)

2009-10-04 @ 09:31:03
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv; haha x)

2009-10-04 @ 12:19:33
URL: http://linneahagglund.blogg.se/
Postat av: Simone

Får nog ta och se den :P

2009-10-04 @ 14:21:13
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0