Hejsan =)


Onsdag 2/9-09
10:47;

 

Nu så har jag börjat använda blogg! kommer ihåg när jag satt och retade mig
på alla fjortis bloggare och då lovade jag mig själv att aldrig skaffa blogg!
Men se här, här sitter jag och förstår mig inte på någonting nästan men det ska fixa sig:) för favvo maaki ska hjälpa mig och fixa allt så jag kommer igång riktigt, kommer bli kul och ha någonstanns att skriva av sig. Behöver alla så klart. Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu mer eftersom detta är första inlägg jag gör, kan säga nu att ni inte behöver förvänta er  dunder bra stavning från mitt håll:D men ska göra så gott jag kan:). Men nu ska jag iväg till sängen och lägga mig eftersom jag har fått halsfluss & så har jag vitamin brist nu så mina händer värker så fått massa vitaminer och blir det inte bättre så får jag åka till sjukan igen. Gör inte samma sak som jag gjorde väntade i 2 veckor innan jag sökte läkare;S väldigt dumt det spred sig vidare i mitt huvud sen ut till mina öron så jag hör knappt något sick! så igår natt la min kropp av kunde knappt röra på mig och det bara gjorde ont i hela mig. Nej inte svininfluensan som många av mina kompisar har försökt skräma mig med, så känns skönt.
Men nu ska ja kila iväg  /         Take care DaS

 


Kommentarer
Postat av: Cassie

Haha sönosen då bli inte sådan fjortis bloggare 'HEJSAN BLOGGEEEEEN UM A ASSÅ'

nej men var dig själv älskar dig syrran kyssar <3

2009-09-02 @ 14:06:56
Postat av: amli.

krya på dig gumman <33

2009-09-02 @ 16:35:12
Postat av: DialaAmeliaSaleh

Sv cassie: Haha nej då:) ska försöka vara så normal så möjligt gäller bara att komma igång nu:). Haha klart jag kommer vara mig själv vem ska ja annars vara?:OO love you (L)



Sv Amli: taack hjärtat (L)

2009-09-02 @ 16:52:35
URL: http://dialaams.blogg.se/
Postat av: Anonym

uhulllllll

beautiful

wanna merry with me?

im searching a new love!!

hahah

joke

:****************

huggggggggg!

2009-09-02 @ 19:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0