Vart är vi på väg?

11/9 - 09 20.14

Hejsan alla söta :). Nu sitter jag hemma hos ekeens, men hon är inne och duschar och sminkar sig så jag passade på och uppdatera här:). Dagen har varit rätt lång känns det som, började med skolan så klart man måste sköta den och ha sig en ordentlig utbildning!:D.

Vi var på parapeten idag igen. Idag var jag Hovmästare fick svara i telefonen och boka in tider hjälpa alla som behövde hjälp se till att alla gjorde vad dem skulle, lovar er njöööt! behövde inte göra så mycket:) Fick även beröm som ja älskar att få, för ja hjälpte till mest när vi serverade! taktik you know;) men alla fall efterskolan gick jag och Carolin till Åhlens där jag skulle fotas inte inne i ¨åhlens men köpcentret eller vad man ska kalla det:)
var riktigt roligt faktist, kände mig jätte söt hihi, fotografen visa mig bilder han tyckte om jätte mycket faktist. När jag var klar med det möte jag upp Erica och vi tog tåget ut till Gantofta. Fick vänta på Joel för han skulle hämta oss så vi satt ner och prata:).


Ikväll ska vi ut och köra lite, sen till BK och handla mat, sen bara mysa vid tv med film och godis :))

---
Sen tänkte ja lägga till VART FAN E VÄRLDEN PÅ VÄG? man kan inte lite på någon nuförtiden värken tjej eller kille
tjejerna har nog lärt killarna hur dem ska vara falska! De flesta värkar bara tänka på sig själva, så fort dem inte har någon vinning på dig så försvinner dem ?! Folk backstabbar sina de så kallade "BÄSTA" vänner för minsta lilla? självrespekt? Inte konstigt att äldre killar föredrar yngre tjejer, ni är så lätta och få! ( Menar inte alla nu då )
Konstigt att inga killar vill ha förhållande ifall dem ändå får sex på annat håll? eller det dem vill ha.
Jag stör mig så himmla mycket på ett par personer just nu, fattar inte vad dem håller på med. Kan säga att jag inte hade tvekat och slå någon av dem om jag ser dem på stan! Man gör inte så det är inte alls okej!

Så Lita inte på någon, för tillochmed dina närmsta kan svika dig när du minst anar det!





Bilden är tagen för ett bra tag sen när vi slava åt Ericas pappa och hjälpte honom att fixa Inbjudningar till Level när dem nyss öppnat!


Kommentarer
Postat av: Deniesé

sv: TAck så mycket! :D



Hoppas du får en trevlig helg!

Kram

2009-09-12 @ 10:25:09
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Khoen

mycket sant i det du säger. lucky 4 me i got some people i always trust. Vi har känt varandra sen vi var 3 år och vir har gått igenom mycket.



Vet mycket väl att dom skulle kunna backstabba mig men tvivlar starkt på att dom är redoa å kasta bort våran vänskap för det<3

2009-09-12 @ 13:46:57
URL: http://khoen_blogg.se
Postat av: vesna

jaa :)



allt bra?

2009-09-12 @ 17:07:28
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: issa

Hej!



Jag har precis släppt en skiva! Jag rappar och skriver egna låtar.



lyssna gärna på dom i min blogg:) kram

/ issa

2009-09-12 @ 17:21:43
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: Julia

haha skulle du träffa honom skulle du nog ändra din åsikt xD <3 han typ hatar mig > < <3

2009-09-12 @ 17:28:38
URL: http://smultronkladd.blogg.se/
Postat av: issa

sv: tack så jätte mkt! desamma tjejen! kram

2009-09-12 @ 19:15:35
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: Daniel

Herregud, chilla könet, alla e likadana :)

2009-09-13 @ 19:18:45
Postat av: DialaAmeliaSale

SV daniel: haha de är de ja försöker gå fram;)

2009-09-13 @ 20:35:49
URL: http://dialaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0