VIDEOBLOGG

Videoblogg längst ner:)


Fredag 4/9-09
21.28;
Kom nyss hem från Ameli, Sparrisen & Ralle kom och hämtade mig tackar man så mycket för, dem vill att jag skulle berätta om vårt samtalsämne men nej tack de håller vi hemligt! hahaha

Nu ska jag nog bara softa vid datorn lite och sen lägga mig och kolla någon film sen blir det jobb imorgon xD jobbigt läge men blir kul alltid något nytt som händer och så tjänar man money, Me like!:D
Kommer bli rik i slutet av månaden jobba jätte mycket i augusti månad, bli gärna svartisar på mig;))

Sen har många gillat "SHAKE IT!!" videon så blir nog någon till eller så :)

Nej det var allt för mig idag :) // Take care DaS


Kommentarer
Postat av: *Em

Vill du få 6 biobiljetter? http://emelojs.blogg.se/2009/september/tavling.html

2009-09-05 @ 00:18:00
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Vad sköna ni är! :) Jotack, jag mår super nu, bakterierna är väck! ;)

2009-09-05 @ 02:23:40
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Niggis

Svar på : Ja;P men jag känner inte henne känns pinsamt och be någon göra de;D haha awe taack men känns inte så personligt eftersom andra har det säkert med och sånt ju:) men det kommer med tiden har lite kompisar som nördar sånt här så kan fråga dem när ja orkar XD hihi e lite lat av mig.. Ja nej klart inte dem är hemliga men kan berätta vad ja brukar ha i så blir de gottis:D vill du att jag ska skriva receptet här?



Duktig du är som pluggar matte, jag själv hatar matte riktigt mycket värsta som finns XD hahah har svårt för de så kan vara därför:D



:OO Jag kan fråga Serine åt dig om du vill :3 :OOO Jag brukar också först tycka synd över mig själv bara för någon dum anledning =__= sen tänker jag på hur andra kan ha det >-<....jag är knäpp av mig xD

Jaaaaa ge mig ditt magiska choklad muffins recept =DD!! ( snälla...XD)



xDD Ibland kan ordet matte få mig att tänka på tortyr...så jag hatar det med XDDD Men ja...man vill ju visa vad man kan i tävlingar så här ska det jobbas =D!!! XD VIll du vara med i min första tävling btw =D??



Niggis

2009-09-05 @ 15:19:35
URL: http://niggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0